Dit stroompje door de stad was van oorsprong een natuurlijk beekje. In de jaren 60 werd deze gedempt om ruimte te maken voor een snelweg.
Na 2000 werd er besloten om het stroompje in ere te herstellen, vanaf de berg waar het oude keizerlijk paleis op rust, tot buiten de stad.
Waar de stroom in den beginne erg gecultiveerd is…
